Obsługa Fanpage Facebook producenta odzieży damskiej Yoppa
by mimoadmin
4 lutego 2016
in Identyfikacja wizualna social media, Konkursy social media, Obsługa fanpage Facebook, Obsługa Google Plus, Obsługa Instagram
Brak komentarzy
2139
Nasza współpraca z producentem odzieży damskiej skupiła się głównie na obsłudze profilu na Facebooku oraz promowaniu marki na Instagramie. Oprócz social media zaprojektowaliśmy stronę www połączoną ze sklepem internetowym. Po zapoznaniu z profilem działalności producenta i oczekiwaniami dotyczącymi stworzenia wyjątkowego charakteru firmy postawiliśmy na klasę i elegancję. Utrzymaliśmy wstawiane treści w stonowanym i poważnym charakterze.
Miało to na celu zbudowanie wizerunku rzeczowej i konkretnej firmy, która profesjonalnie podchodzi do potrzeb klientów.
Sesje zdjęciowe
Wszelkie materiały, które zamieszczaliśmy na Facebooku przygotowywaliśmy od podstaw. Po otrzymaniu odzieży od producenta, wykonywaliśmy sesję zdjęciową. Począwszy od całościowego objęcia odzieży, po fotografowanie z detali oraz różnych kompozycji. Z wykonanych zdjęć wybieraliśmy najodpowiedniejsze, które jak najlepiej przedstawią wygląd ubrań, aby klienci zdobyli zaufanie do firmy widząc ubrania prawie że „na żywo”.
Kolejnym etapem pracy ze zdjęciami była obróbka – wycinanie, dopasowywanie tła, łączenie różnych elementów, dopasowywanie dodatków, troska o równomierne oświetlenie i jak najprawdziwsze przedstawienie szczegółów. Producent może pochwalić się wyjątkową jakością wykonania ubrań, co też chcieliśmy pokazać klientom.
Posty na facebooku
Po przygotowaniu odpowiednich grafik układaliśmy treści do postów. Z pomocą tzw. chwytów marketingowych prezentowaliśmy kolekcje ubrań. Opisując je zachowaliśmy spójność wypowiedzi, aby w krótkiej treści przekazać wszystkie istotne informacje
o produkcie.
Wiemy jak ważne jest ułatwienie klientom odnalezienia interesującej ich rzeczy. Dlatego bazowaliśmy na odpowiednim tzw. otagowaniu postów, aby w razie chęci odnalezienia postu z konkretnym produktem usprawnić poszukiwania. Przypisywane hasła były również dla obserwujących dodatkową tzw. ekspresową informacją o produkcie.
Z okazji trzeba korzystać…
Budowanie pozytywnej relacji z klientami i dobrego wizerunku firmy jest szczególnie istotnym elementem strategii marketingowej. Dlatego wykorzystywaliśmy wszelkie okazje, aby podczas wyjątkowych dni przypomnieć o firmie klientom. Z tego powodu przygotowaliśmy m.in. posty okazjonalne na Wielkanoc, pierwszy dzień wiosny, Dzień Kobiet czy szczególnie ważne daty dla obszaru mody np. pokazy światowych marek i projektantów.
Aktywność
i kontakt
Aby zagwarantować klientom możliwie jak najpełniejsze informacje o ubraniach, najnowszych kolekcjach, dostawie czy aktualnej ofercie, wszelkie istotne informacje zamieszczaliśmy w postach. Jednak wiemy, jak ważne jest indywidualne podejście do klienta.
W przypadku pytań o produkty umożliwialiśmy kontakt bezpośrednio z producentem, lub sami odpowiadaliśmy na zadawane pytania
w zależności od szczegółowości pytań. Aktywność na Facebooku przejawiała się również w reagowaniu na komentarze i miłe odpowiedzi na nie. Licznie zapraszaliśmy osoby odwiedzające profil do polubienia fanpage’a producenta. Zdobyliśmy kilka tysięcy polubień w bardzo krótkim czasie!
Recommended Posts
Obsługa social media salonu z odzieżą damską
14 marca 2024