Wyzwanie: komunikacja social media firmy pogrzebowej
Opublikowany przez KLEPSYDRA Sobota, 11 marca 2023
by mimoadmin
14 lutego 2023
in Identyfikacja wizualna social media, Obsługa fanpage Facebook, Obsługa Instagram, Projektowanie graficzne social media, Wybrane realizacje
Brak komentarzy
664
Wizerunek jedna z kluczowych kwestii w biznesie, również w branży funeralnej. Budowa pozytywnego wizerunku w serwisach społecznościowych, to jeden z najważniejszych elementów strategii profesjonalnej marki. Usługi funeralne to wymagający temat, naznaczony swoją specyfiką i działający według określonych zasad. Do realizacji zadania obsługi mediów społecznościowych dla firmy pogrzebowej, podchodzimy z całkowitą powagą, często zadumą i refleksją. Tworząc strategię firmy w mediach społecznościowych, kładziemy nacisk na przekaz opierający się na zrozumieniu, wsparciu oraz empatii dla osób, które żegnają właśnie bliską osobę i potrzebują pomocy w organizacji ceremonii pogrzebowej, spotkania konsolacyjnego, czy zamówienia pomnika lub prac kamieniarskich.
Poniżej prezentujemy przykłady naszych grafik, stworzona została identyfikacja wizualna na Facebook i Instagram, dzięki której publikowane przez nas posty są spójne i eleganckie.
Treści postów i kampanie Facebook Ads, które prowadzimy, dopasowane są do indywidualnych potrzeb i oczekiwań naszego Klienta. Staramy się aby posty które tworzymy w imieniu firmy naszego Klienta, wyróżniały się empatią, refleksją, często wsparciem, a przede wrzystkim: rzetelną informacją.
Nie można zrobić czegoś dobrze, nie będąc w to zaangażowanym! Dlatego jesteśmy. Nasze prace na co dzień możesz oglądać na Facebook i Instagram.
Zapraszamy do współpracy, zespół Mimo.pl
Recommended Posts
Obsługa social media salonu z odzieżą damską
14 marca 2024