Obsługa serwisów społecznościowych producenta odzieży dziewczęcej
by mimoadmin
13 kwietnia 2018
in Identyfikacja wizualna social media, Obsługa fanpage Facebook, Obsługa Instagram, Pozyskiwanie klientów social media
Brak komentarzy
3415
Wśród naszych klientów znalazł się wyjątkowy producent uroczej i eleganckiej odzieży dziewczęcej.
Pierwszym elementem naszej współpracy było stworzenie indywidualnej hurtowni internetowej, skrojonej na miarę potrzeb klienta. Opcja założenia konta hurtownika daje wybranym klientom istotne informacje o opodatkowaniu towaru, dostępnych rozmiarówkach, promocjach i cenach, które nie są widoczne dla detalistów. Hurtownia jest responsywna i przejrzysta, pozwala odwiedzającym wygodnie odnajdywać wybrane kategorie i produkty, natomiast zalogowanym użytkownikom na zakup.
Hurtownia internetowa została przygotowana w czterech wersjach językowych: polskiej, rosyjskiej, angielskiej i niemieckiej. Dodawane wpisy na blogu również były dostosowywane do każdej wersji, aby również zagraniczni klienci sklepu mieli możliwość zapoznać się z nowym asortymentem i bliżej poznać szczegóły produktów. Założeniem naszego klienta było rozszerzenie grona odbiorców i nawiązanie współpracy z hurtownikami z całej Europy.
Social Media
Od podstaw przygotowaliśmy kanały komunikacji klienta z hurtownikiem.
Do naszych zadań należało:
– projektowanie grafik
– układanie tekstów
– planowanie postów prezentujących odzież
– aktywność na Instagramie
– zdobywanie nowych fanów oraz zamianę ich na klientów
– zachęcanie ludzi do rejestracji w hurtowni
– rozszerzenie grona klientów
– dotarcie do hurtowników i sklepów stacjonarnych
Komunikacja
Pisząc posty na Facebooku wykreowaliśmy wizerunek firmy – otwartej na współpracę, dbającej o wygodę i wysoką jakość, a co najważniejsze – przyjaznej klientom.
Nasz zespół opracował strategię promocji, która pomoże dotrzeć do wybranych klientów. Naszym celem było głównie dotarcie do sklepów i osób zainteresowanych zakupem hurtowym. Na podstawie prowadzonych obserwacji, doświadczenia i statystyk ustaliliśmy ramy czasowe, w których mają być ukazywane posty, aby dotrzeć do jak największej liczby wybranych odbiorców.
Przeprowadziliśmy również liczne szkolenia wprowadzające do obsługi sprzedaży internetowej naszego klienta.
Przez cały okres współpracy dajemy możliwość kontaktu z nami i pomocy w przypadku ewentualnych błędów, chęci wprowadzenia poprawek lub zmian w sklepie internetowym.
Sesje zdjęciowe
Mieliśmy przyjemność przygotować od podstaw sesję zdjęciową odzieży dziewczęcej, naszym zadaniem było znalezienie odpowiedniej modelki, stworzenie charakteryzacji, przygotowanie wielu stylizacji oraz wykonanie i obróbka zdjęć.
Wielogodzinna współpraca przyniosła efekty w postaci wielu pięknych zdjęć, które udało nam sie wykorzystać w kartach produktowych, na banerach w sklepie, do wpisów na blogu oraz postów na social media. Współpraca z tak młoda modelką to nie lada wyzwanie, jednak jedno z ciekawszych zadań.
Ostatecznie z efektów bardzo zadowolony był klient, jak i nasza mała modelka 😉
Recommended Posts
Obsługa social media salonu z odzieżą damską
14 marca 2024