wskazówki, ciekawostki, porady
Tricks
& Tips
Praktyczne informacje ze świata Internetu, mediów społecznościowych, projektowania i marketingu, przydatne wskazówki komputerowe. Czy wiesz, że…?
Zacznij od założenia konta osobistego, a następnie zarejestruj stronę na Facebook. Tworząc profil, zwróć uwagę na kreację wizualną strony – dobrze aby przedstawiała ona spójny wizerunek. Jeśli nie posiadasz odpowiednich materiałów graficznych, koniecznie zgłoś się do profesjonalistów.
Prowadząc stronę firmową na Facebook – Fanpage – warto zadbać o profesjonalny wizerunek. Pierwszym krokiem będzie kreatywna oprawa graficzna: dobrze sformatowane zdjęcie profilowe oraz grafika w tle. Pamiętaj o zachowaniu odpowiednich rozmiarów grafik oraz o ładnym projekcie graficznym. Możesz prace te zamówić a naszej agencji – zapraszamy!
Przypadkiem, zupełnie bez takiego zamiaru, kliknąłeś od niechcenia i właśnie zamknąłeś kartę przeglądarki a wraz z nią interesujące cię informacje? Czy czeka cię żmudne i czasochłonne przeszukiwanie historii przeglądania? Absolutnie nie! Oto sprawdzony, ekspresowy sposób: wystarczy użyć skrótu CTRL+SHIFT+T
-> w ten sposób możesz odzyskać nawet 10 zamkniętych kart.
Personalizacja treści to strategia, która już od kilku lat zdobywa na znaczeniu, ale w 2024 roku jest absolutnym must-have dla każdej firmy chcącej efektywnie docierać do swoich odbiorców. Dlaczego personalizacja jest tak ważna?
Możesz prace te zlecić fachowcom – zapraszamy!
Możesz prace te zlecić naszej agencji – zapraszamy!
Możesz prace te zlecić naszej agencji – zapraszamy!
Here is just the place for conferences, seminars, strategy meetings and so forth.We make sure that you can work undisturbed, away from the hustle of everyday business.
The spacious conference room is located on the ground floor of the hotel. Equipped with the latest technology, this impressive-looking room lends itself to seminars, meetings of all kinds and video conferences.
Prowadzenie Instagrama możesz też zlecić profesjonalistom – zapraszamy!
Bardzo istotnym elementem często decydującym o tym czy pozyskamy nowych klientów czy też nie, są opinie Twoich klientów. Potencjalni klienci, szukając firmy w danej branży, przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupach lub współpracy, sprawdzają w Google opinie na temat Twojej działalności. Istnieją praktyki fair play, pozwalające na to, aby w sieci pojawiły się rzetelne opinie na temat Twojej firmy. Zdarza się również, że zgłaszają się do nas firmy, które padły ofiarą opinii nieuczciwych napisanych przez konkurencję. Są i na to sposoby. Zapraszamy do kontaktu!