Gdańska 54
90-612 Łódź
+48 42 230 02 60
Umów się na spotkanie
agencja@socialmedial.pl
Biuro Obsługi Klienta

Obsługa social media producenta lakierów do paznokci i kosmetyków

Kompleksowa obsługa social media dla producenta lakierów do paznokci. Do naszych zadań należało:

  • aktualności, nowości, informacje
  • wydarzenia w social media
  • organizacja konkursów Facebook
  • prowadzenie Pinterest
  • organizacja konkursów Instagram
  • prowadzenie kanału Youtube
  • projektowanie materiałów reklamowych
  • prezentacje biznesowe
  • prezentacje na szkolenia
  • fotografia reklamowa

Pinterest jako kanał promocji firmy:

Kampania w mediach społecznościowych opierała się na prezentowaniu najświeższych informacji z życia firmy, a także kreowanie wizerunku marki, przygotowywanie projektów graficznych na potrzeby nowych mediów. Wśród zrealizowanych zadań znalazły się także projekty newslettera, tworzenie animacji gif, fotorelacje z targów i kursów.

Pinterest obsługa mediów społecznościowych.

Codziennie miliony osób przegląda Pinterest w poszukiwaniu inspiracji i rozwijając swoje zainteresowania. Potrafimy sprawić, że Pinterest Twojej firmy będzie ciekawy i zawsze świeży.

Współpraca z blogerkami

Dla zwiększenia popularności marki nawiązaliśmy współpracę ze znanymi blogerkami. Do naszych działań w tej sferze należało podtrzymywanie współpracy, nawiązywanie pozytywnych relacji z blogerkami oraz publikacja opinii, recenzji oraz produktów na portalach społecznościowych. Wszelkie recenzje o produktach umieszczaliśmy na fanpage’ach, w ten sposób pozyskiwaliśmy nowych fanów oraz wykreowaliśmy wizerunek firmy jako nowoczesna, otwarta na współpracę, przyjazna nowym klientom.

Prezentacje produktów

Każdemu producentowi zależy na tym, aby jak najlepiej zaprezentować swoje produkty. Tak było i tym razem. Nasze zadanie to przygotowywanie i obróbka zdjęć produktów, które ukażą detale i pozwolą bliżej poznać dany produkt. Na początku musieliśmy solidnie zapoznać się z każdym produktem, następnie tak napisać tekst reklamowy, aby pozyskać jak największe grono odbiorców, a jednocześnie przekazać wszystkie istotne informacje o oferowanym produkcie.
Uwzględniając najnowsze kolekcje i oferowane promocje, na bieżąco informowaliśmy czytelników poprzez Facebooka, Instagrama, Google+ i inne media.
Przy prezentowanych lakierach, kremach i akcesoriach umożliwiamy czytelnikom szybkie znalezienie produktów w sklepie poprzez odpowiednie oznaczenia w postach. W ten sposób wyszukiwanie produktów na stronie jest przejrzyste i proste.

Konkursy Facebook i Instagram

Wraz z firmą kosmetyczną ogranizowaliśmy konkursy na portalu Facebook oraz Instagram, w których uczestniczki mogły wygrać zestawy lakierów lub akcesoria do zdobienia paznokci. W jednym z nich warunkiem udziału było rozpromowanie profilu wśród znajomych i odpowiedź na specjalne pytanie konkursowe. Opracowane przez nas zadanie uwzględniało profil działalności firmy i skojarzenie swojego nastroju z najnowszą linią produktów. W ten sposób pokazaliśmy nowym fanom profilu, że firma jest pozytywnie odbierana przez stałe klientki, które wyczekują najnowszych linii produktów.
Rozpoczynając od chwytliwej grafiki, poprzez zdobycie nowych fanów, po nawiązanie pozytywnych relacji z uczestnikami i najnowszymi fanami profilu – uzyskaliśmy licznych klientów.

Pozyskiwanie odbiorców – 60 tys fanów

Organizowanie kampanii reklamowych poszczególnych linii produktów w internecie, konkursy, promowanie postów w określonych grupach odbiorców i utrzymywanie stałego kontaktu z klientami – to pozwoliło nam osiągnąć pokaźny wynik – ponad 60 tys fanów na portalach społecznościowych!
Udało nam się skutecznie rozpromować markę, pozyskać licznych klientów i osoby współpracujące z firmą. Ogromny sukces był wsparty dużą aktywnością na Instagramie – po zintegrowaniu działalności na Facebooku z Instagramem uzyskaliśmy regularne wyświetlenia na stronie, zwiększyliśmy statystyki oraz zapytania o produkty, a co za tym idzie – sprzedaż.

Share